طراحی سایت ارزان طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان طراحی وب سایت ارزان در سراسر کشور ۰۴۱۳۵۵۷۶۳۰۱

طراحی سایت ارزان طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان طراحی وب سایت ارزان در سراسر کشور ۰۴۱۳۵۵۷۶۳۰۱

این وبلاگ به منظور بهینه سازی و سئو شرکت رسا دیتا طراحی شده است و ممکن است متن هایی که در آن قرار می گیرند از سطح اینترنت و از وب سایت های متعلق به همکاران محترم جمع آوری شده باشد
طراحی سایت ارزان طراحی وب سایت ارزان در سراسر کشور ۰۴۱۳۵۵۷۶۳۰۱

  • ۰
  • ۰

مروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند.

جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.



طراحی و تولید وب سایت های پزشکان  از ابتدای سال ۱۳۸۷ به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات سلامت درمان کشور و تسهیل و تسریع در ارتباط پزشکان و بیماران آن آغاز گردید و توسعه آن پس از ۸ سال همچنان ادامه دارد.

روزانه هزاران بیمار سوالات پزشکی خود را با استفاده از این وب سایت ها مطرح نموده و پاسخ خود را در سریع ترین زمان از پزشکان  دریافت می نمایند.

از ویژگی های کلیدی این محصول می توان به امکان ضمیمه تصویر ناحیه بیماری و یا آزمایش بیمار، ارسال پاسخ بیمار به صورت SMS و ایمیل، طراحی جذاب و حرفه ای، سریع و امن، بهینه شده برای مو تورهای جست و جو گر، پنل مدیریتی بسیار کاربر پسند و حرفه ای برای مدیریت آسان و سریع مطالب وب سایت و پاسخ دهی به سوالات بیماران، توسط پزشک، کاملا قابل توسعه، حفظ Privacy کاربران اشاره کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.






طراحی وب سایت

طراحی سایت پزشکی

انجام پایان نامه

طراحی وب سایت

طراحی سایت پزشکی ,طراحی وب پزشکی, طراحی وبسایت پزشکی, طراحی سایت پزشمی حرفه ای, طراحی وبسایت پزشکی حرفه ای